Han tog sina första steg idag! :O

Ja, det gjorde min plutt. Han gick 1,2,3,4,5 steg till mamma. Och han gick lika många steg för Pappa Per. Kan tro att vi är stolta! :) 9 dagar innan sin ettårsdag.
Jag har ju tyvärr inga bilder på det men här är ngr bilder tagna häromdagen på lill-busen <3







Idag har vi varit sykt duktiga och städat ut förrådet. Där ligger en massa saker på balkongen som vi ska kasta nu i veckan och där är mer kvar som vi ännu inte gått igenom, men det får bli en annan gång. Ut i förrådet åkte nu också gåstolen som inte användts på ett bra tag men vi inte orkat asa ut för där fanns ju ingen plats innan. Men nu gör det! :D Levi fyndade en kudde, två studsbollar och ett gosedjur - score! Hittade också en hel påse med studsbollar till Lion och en klänning till mig.
Vad har ni hittar på för ngt produktivt idag? :)


Kommentarer
Postat av: Pantouf

åh fin fiin levi:D Gud vad jag ångrar att jag inte masade mig till butiken när det var rabatt. Nu får jag köpa till överpris i fb-grupopen ist. lol



fan vad roligt att han stapplar nu:D Grattis

2011-11-07 @ 09:49:36
URL: http://pantouf.blogg.se/
Postat av: Moster

jag har gått vid havet. Det var så vackert, solens strålar var som guld i havet. Sen krattade jag ihop 3 sopsäckar med löv och kastade. Rensade lite i en garderob också. Därefter fick det bli söndagsvila på soffan :).

2011-11-07 @ 11:45:21
Postat av: Nova

Vad duktig han är, go (höhö) Levi! :)

2011-11-08 @ 07:12:29
URL: http://shakeyourcoconuts.blogg.se/
Postat av: M

Gulliga Levi, vad härligt! Skönt när de går...

2011-11-14 @ 07:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0