Helvetesnatten III

Natt? Morgon? Vet inte vad det är när kl är 3.30 men då hade Levi hållt på ett tag och började eskalera med gnällandet/skrikandet. Han vart jätteledsen :( Han hade inte bajsat på två dagar och sättet han betedde sig på misstänkte jag att det var magen som strulade. Han fortsatte och var emellanåt haltv hysterisk så kl 8 stod vi utanför apoteket med bvc i luren och köpte Lactulose. Hans humör och beteende höll i sig till närmare 10.30. Låter kanske inte så jobbigt men notera att det började 3.30!

Han mår bättre nu (och har bajsat, sorry Levi att jag outar dig) men har fått feber. Hoppas det beror på förkylningen han har i kroppen och inget annat. Stackars liten :(


Koncentrerad liten kille hemma hos mormor och morfar häromdagen

Känns som att jag skrivit om många jobbiga tillfällen på sistonde men det är lite så nu. Han sover inte jättebra och är överlag gnällig. Ja, han lär sig. Ja, vi står ut. Men aaaaah vad det är skönt att sova hela nätter!

Ikväll är det bubbelkväll för den här mamman med mammagruppen. Kuligt! Tur att jag sovit en stund med plutt nu mitt på dagen <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi har också lagt filtar under för att få mer lutning :)



Inte skoj med jobbiga nätter, hoppas det snart blir bra igen.



Kram

2011-11-13 @ 11:28:13
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Keilia

Läs gärna min blogg och säg vad du tycker i mitt inlägg som heter Jag vill bidra med något gott! :)Kanske du hittar vägen till ditt träningsliv:D Tack!

2011-11-13 @ 19:57:18
URL: http://www.fitforit.myshowroom.se
Postat av: M

Men åh! Det där med bajs alltså...

2011-11-14 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0