1år och 2mån

Så längesedan är det jag jobbade sist. Imorgon är första dagen. Känns väldigt konstigt. Och det är lite jobbigt att inte få träffa Levi... nu har jag en tidig dag imon, tur är väl det. Det är lite... konstigt/pirrigt.

Förresten fick jag de fina korten som vi var och tog häromdagen;







Som ni ser är det jättefina bilder! :D Supernöjd med tomtebilderna. 1års bilderna är lite sådär då Levi inte alls var på humör då. Synd :/ Men där är en och annan fin, får ta och välja ut favoriten så den kommer upp på väggen :)

Snabbsammanfattning av helgen: Igår var vi och firade farmor som fyllde 78år. Grattis lilla farmor! Och på kvällen hade vi fina Ida med familj här. Jättetrevligt :) Idag har vi varit hos min familj och hängt då Per varit i verkstaden.

Men nu ska jag gå och väcka Per, han somnade nog när han somnade Levi...


Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken supergullig tomte!

2011-12-05 @ 16:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0