Förkyld

Det är en förkyld kille jag har här hemma. Inte Per då alltså... och skillnaden är att han är mer gnällig när han är förkyld ;)
Men det har inte varit så lätt idag, måste vara jobbigt för dom små och inte kunna fräsa och inte förstå varför dom inte kan andas som dom brukar. Jobbigast är det såklart när han sovit så hur natten kommer bli ska ju bli "spännande" att se.

Vi har iaf varit ute och gått idag. Stannade till hos Christel för blöjbyte och så fick jag ngr rabarber att göra paj på. Tack så mkt! :) (den står fö. i ugnen nu) Christel passade på att ta ngr bilder när jag var på dass:


Fina pågar


"innan fallet" Theodor tyckte Levis kofta var så fin så han tog tag i den och drog, då dök Levi stackarn :P


Älskad

När Per kom hem idag hade han med sig en stor bukett blommor - det var för att jag tagit min "examen", eller "student" eller vad man kallar det när man gått ut en KY-utbildning :P


Tack så mycket älskling <3

Och så hade han med sig en flaska vin också. Hade suttit fint med ett glas ikväll faktiskt.. :) Hoppas ni alla har en fin fredag! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

Varför kan du inte ta dig ett glas ikväll då? Levi blev så söt på bilderna! Vi får hoppas att han mår bättre snart.

2011-06-10 @ 22:19:14
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

ååååh krya på lillen!!!

2011-06-12 @ 08:56:31
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Pernilla

OK =) Jaa nu är det bara en diskmaskin som fattas, kanske kan önska oss en i julklapp eller nått. Hehe =) Men i så fall får det bli en bänkis!!



Ha det fint, kram.

2011-06-12 @ 14:56:38
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0