Den sista veckan

Veckan som kommer är min sista vecka som mammaledig. Då är Per dessutom ledig också så det är inte riktigt samma sak... känns konstigt som bara den. Jag har inte ångest över att börja jobba. Det ska bli kul att träffa "mina barn" och kära arbetskollegor och det faktum att Per ska vara hemma ett par månader gör ju att jag kan komma in i jobbet utan att behöva gå och oroa mig för hur Levi har det med inskolningen samtidigt. Men som jag skrivit tidigare så sörjer jag det gångna året. Men nya fina ligger framför oss, så det är det jag får fokusera på.

Jag har skrivit om de andra dagarna i veckan som gick men torsdags och fredags har jag inte orkat skriva om ännu.
I torsdags hängde vi med Christel och Theodor en stund på förmiddagen/middagen:






Jag har jättemånga bilder men jag kan inte lägga upp nu för Per spelar och tydligen laggar det då. Taskig timing -.- Håll till godo!

Igår åkte vi till BVC för 1års kontroll och sprutor. Usch! Han var så duktig dock, min lille prins. Och febern har hållt sig borta som tur är. Han var 12.1kg tung och 80cm lång :)
Väl hemma kom Ida och Neo och hälsade på för lunch och fika och Levi sov över 2h. Lite trött blir man ju av sprutorna.


Neo

Vi har haft en toppenvecka och ytterligare en bra väntar oss nu med Pappa Per hemma. I love you both!



Idag har vi varit hos mamma och pappa och hälsat på. Vi bjöds på middag, tackar hjärtligt :) Men sen fick vi bege oss hem för kvällen började närma sig och Levi var helt slut. När han väl kom i säng så började vi julpynta. Vi tog köket igår men nu är allt annat också uppe. Fint! Härliga jul!
Imorgon sticker jag, Levi och mamma till Eko för att komplettera med lite julljus och julhanddukar. Ha en fin lördagskväll och en mysig 1a advent imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0