Fika och lussebullar

Idag bjöd vi minsann in oss själva till Sara och Ellie och det gjorde Lina och Stella med. Perfekt! Fler trevliga människor som vi vill umgås med denna veckan ;)








"vi vill ha fika!"




Den enda bilden på mig och Levi där han iaf har ögonen halvöppna. Han har en förmåga att blunda 99% av alla ggr jag tar kort >.<






Gung gung, baby



Tack för idag pinglor! :)

Efter den playdaten åkte vi hem till mamma där kusin bella, mican och Lion befann sig. Vi fixade iordning två degar(?) med lussebullar som vi sen bakade med vaniljsmör. Satan i gatan vad goda dom var!
Lite sleten nu... Levi ville inte sova heller. 1h sov han så nu lär han väl vara vaken till 22-tiden då vi ska gå och lägga oss. Jag som ville se sista delen av HP!!! Suck. Imorgon ska jag vara sov-nazist för den här lille pågen. Jag ska ta mig tusan väcka honom kl 7, sen ska han sova kl 10 och kl 14. Zzzz...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0