Sista Simmet

Idag vart det sista babysimmet. Imorse tänkte jag "skönt!" - då Levi varit superstrulig de sista två ggrna och det tajmar inte alls med Levis ät-och-sov-klocka. Men nu när det gick så himla bra idag (och antagligen för att det är just sista ggn) så tyckte jag att det var himla synd.
Superduktig var Levi och dök för första ggn! Så stolt är jag! :) Han var glad hela ombytningen igenom både dit och hem, och var himla nöjd i vattnet. Men vi ska dit fler ggr med kompisarna har vi bestämt, nu har vi ju lärt oss alla bra knep man ska tänka på med små i vattnet så jag är nöjd.


Lilla killen, han har vuxit så mkt sen denna bilden togs vid första kurstillfället

Vädret idag är ju kul annars! Tänkte vi skulle stört grannen med en promenad eller gå ut på gården men det verkligen ÖSregnar. Tänkte åtminstonde att jag och Levi skulle åka och handla men vi får väl simma till bilen då? :/ Får se hur vi gör. Han sover gott i sängen nu iaf. Jag låg och vilade med honom en liten stund innan, är fortf trött dock. :/ Bisous!


Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken fin vagn! Ja det var ju inte direkt läge för en skön promenad i det regnväder vi hade igår! Förresten hade Lina med sig byxorna till barbacka? Ses på lördag:) kram

2011-10-11 @ 08:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0