Tack Ida :)

Tack för en trevlig kväll igår! :) Det bjöds på drinkar och tilltugg och inte illa: sambo Todde var en barpåfyllare/dj under stor del av kvällen innan han skulle iväg och jobba. Lyx! :P


Mobilen stadigt vid min sida om Per skulle ringa :) 

Fina Gravida Ida

Nere i baren

Och fina Christel är hemma igen från Nice :) Jag tog inte så många kort, ska flörta med Ida så jag får fler. Och så har vi Svedala Anna till höger. Yes, du blir känd som det nu ;)

Tack för igår allihop, hade jättetrevligt!
Har precis pluggat igenom Tema 1 i Kursen Arbetsmiljö och Säkerhet, ska se om jag inte hinner göra ngr uppgifter i Tema 2 med innan jag ska till mormor och hjälpa henne med datan, sen handla, upp till päronen och gärna hinna städa lite här innan kl 19 då Per och Levi ramlar in. Tror ni jag hinner? Nog för att jag är effektiv men... det tror jag inte. -.-

Yeah, it’s plain to see
that baby you’re beautiful
And there's nothing wrong with you
It’s me – I’m a freak
but thanks for lovin’ me
Cause you’re doing it perfectly

Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

Vad kul o ut o träffa lite folk:)

2011-04-17 @ 22:11:25
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0