Grillat med syster och Lion

Idag åkte jag, Levi, Mican och Lion och handlade. Det blev en snabb shopping för Levi blev trött snabbt och jag stressade mig igenom halva affären för att komma hem för hans skull. Och mkt riktigt, efter mat och bajs här hemma slocknade han och sov som en stock i över 1h.
När han sov grillade vi andra hamburgare - smarrigt. Vi sitter inne på en elgrill och den är superbra! Speciellt som vi har lägenhet, det är ju såklart skillnad om man bor i hus då man kanske vill ha en riktig grill.
Gott blev det iaf! Och trevligt var det. Tack för idag kära ni :)


Pojkarna jubbar

Resten av kvällen blev en lugn kväll framför tvn. Missade helt att det inte skulle vara V längre! WTF.. Oh well. Det blev Criminal Minds trots att jag tänkte sluta titta på det,... inget blir som man tänkt sig! :) Men nu blir det bingen för föräldrarnas del här hemma. Levi har sovit sen kl 21.


Bisous!


Kommentarer
Postat av: Nova

Vad lika ni är du och Levi! Fast ja det är kanske inte så konstigt :)

2011-06-10 @ 07:07:45
URL: http://shakeyourcoconuts.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Vilken going du har :)



Du får gärna gilla Maltes får i våran tävling vi är med i på FACEBOOK. Du måste gilla butiken först och sedan detta fårgosedjuret här:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater

Tack snälla, vi vill så gärna vinna en ny vagn :-)

Kram!

2011-06-14 @ 08:39:56
URL: http://njutensmula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0