Min bebbeh är Blyg

I går vart vi hos mina föräldrar. Per jobbade så jag åkte dit under dagen och hängde lite, vi gjorde inte mycket nämnvärt förrens på kvällen. Per dök upp runt 17.00 och då blev det grillning. Fy attans, vad gott det var :) Vi åkte hem i tid då Levi var trött och sur och Per skulle ändå iväg och jobba idag.
När vi kom hem blev det mys i soffan, Levi mös inte direkt, han var fortf. sur och vill inte sova så kl 22.00 la sig hela familjen. Mamma Malin ngt irriterad över att bebbehn inte vill i säng tidigare men det var lönlöst.

Idag var vi också hemma hos mina föräldrar, jag och Levi iaf. Han har blivit så blyg lilla hjärtat! Han hade vilat idag och blev helt till sig när min syster kom och tog honom, iofs blev han rädd för ett högt ljud men det märktes tydligt hur blyg han var. Likadant igår faktiskt, då gav jag honom till mamma när jag skulle in till grannen och hämta en bilbarnstol och en gåstol vi köpt av dom. Jag var borta 5min och han hade blivit ledsen och inte verkat känna igen sig. Era 4mån, var dom ngt främmade? Det som är lite udda här är ju att Levi träffar både min syster och mina föräldrar massor..

Vi tog oss hem runt 16 snåret och lagade tacos till middag. Också väldigt gott, längesedan det åts här hemma. Efter det fick vi ett ryck och började röja här hemma. Det tvättades och dammades och möblerades om. Så fint har vi fått det i storarummet! Visst, jag kommer säkert ändra om ett par ggr till innan jag blir helt nöjd men det är verkligen ett steg i rätt riktning :) Vi har fått mer plats då bordet åkte ut och tvbänken byttes ut mot en med glasdörrar, en lite högre då. Snart kommer ju Levi ränna rundor i sin gåstol här och då tyckte jag att det behövdes lite mer plats, sen gör det ju absolut inget om allt spännande med knappar på är bakom glas ;) Im a happy camper.

Imorgon står inget särskilt på schemat. Funderar på att gå en promenad iaf. Jag har tydligen gått upp 0.5kg, inte för att det är mycket men det är åt helt fel håll på vågen! Ställde mig nämligen på detta gudsförbjudna föremål för att kolla vad Levi väger - på ett ungefär. Han är uppe i runda 8.4kg. Duktig påg! :D Mätte honom också igår och kom fram till att han åtminstonde är en 66cm. Vi får väl se hos BVC den 18e då det är dags för 4månaderskontrollen.


Levi ca 1mån

Bisous!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett par veckor kring fyra månader så är de lite främmade. Båda mina har reagerat på alla som inte bor i huset och vi träffar mina föräldrar minst två gånger i veckan, oftast det dubbla. Det har gått över här för ett par dar sen.

2011-03-06 @ 23:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0