Mycket Levi

Ja, denna veckan har det varit mycket Levi. Jag är helt slut i huvudet! Bara för att jag skrötit om hur duktig han är, min lilla solstråle, så tänkte han att det är slut på det. Idag har han varit extra rolig, han ligger och sover nu iaf. Han har faktiskt sovit mkt, även om han blir helt galen när det är dags att sova, så sover han iaf gott. Skönt det.

Jaha, weekly update av de dagar jag missat blogga om:

Tisdag:
Slut i rutan efter Ullaredsshoppingen i måndags så det blev en lugn dag hemma. Men det var BVC där Levi vägde in på 10.150 och det fördelat på strax över 71cm. Haha min mulle-gulle-babby! <3 Läkaren yttrade: "Det var en välmående kille. Han är inte undernärd iaf!" Sjysst, doc!
Efter det handlade vi på Maxi där Levi satt själv i kundvagnen för första gången! Duktig påg :) Han klarade av att sitta bra men jag vågade inte släppa honom med blicken, gjorde jag det så höll jag honom i armen. Man vet aldrig. Om ngt fångar hans uppmärksamhet så -vips- försvinner han kanske ner i vagnen.


I tisdags tittade han också lite på Pingu, fick den dvdn när jag gick med i "Vi föräldrar" och han tyckte faktiskt att det var rätt kul. Iaf i en... 5min, inte helt illa bara det.

Onsdag:
Per fyllde år! Grattis igen älskling! <3 På dagen var vi inne hos Elina på fika (matbullar och sen fruksallad, hälsosamt minsann!), Sara och Lina var också där med sina bebisar. Supertrevligt som vanligt. När vi kom hem förberedde vi maten, Per fick sina presenter och Panda och Nettan kom på middag. Det blev panerad kyckling, hasselbackspotatis och bea. Djävulskt gott! Till efterätt blev det efter Pers önskemål: Kladdkaka med grädde. Vi såg en film också: Death at a funeral vilken var hysteriskt kul! Rekomenderas om ni är sugna att se en komedi.


Elina, Moa och Sara


Lina och Stella


Bebisbus!


Tog bara två kort på Panda och Nettan, detta ser dom trötta ut på men det andra var suddigt så.. detta kortet fick det minsann bli.


Per födelsekladdkaka


Födelsedagsgrisen

Idag:
Idag har vi varit ute och gått med Elina och Moa. Vi gick inom barnklädesaffären på vägen hem där vi fick tipsa ägaren om vad som lockar när det kommer till nätbutiker, inte för att jag vet om det vi sa hjälpte men anyway. Köpte också med lite middag hem från älskade Coop. Det blir potatissallad med timjan och citron och så kotlett och sallad till det till middag idag innan vi sticker och hälsar på Johan, Jossan och deras små pågar ikväll.
Nu ska jag slappa innan Levi vaknar vilket lär bli... i ungefär 2min om jag känner om honom rätt. Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hah du e för go. Saknar dig/er ju. Ska vi säga Tiiisdag nä vecka?:D Kan ni?

2011-05-26 @ 21:49:15
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Christel

Tack för idag Malin och Levi!!!

2011-05-27 @ 17:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0