Babyrytmik

Idag var sista rundan med babyrytmikarna för min del och det var supertråkigt! - inte rytmiken då :) utan att det var sista gången. Det är ju så mysigt att gå dit, det kommer jag sakna massor. Idag var Per också med för första gången. Hoppas han vill gå dit själv nästa vecka. Då är det sista gången för hela gruppen.

Tack för ett trevligt rytmikår alla fina människor som vi lärt känna där! :)





Nu i eftermiddags var vi och tog kort i studio med Levi-busarn :) Det blev 1års bilder som ska upp på väggen här hemma, ngr bilder med oss alla 3 och ngr bilder på Levi tomtedräkt. Supersöta var dom! Längtar tills vi får bilderna på skiva så man kan ta sig en nogrannare titt :)



Vi köpte med oss mat från Max hem, Levi älskar burgare (bara kött och bröd) och så blev det lite frukt efter det. Idag måste jag prisa honom! Han har ätit både haricot vert, tomat, potatis, banan och clementin! Det har lönat sig att vara ihärdig!
- För ung. 2månader sedan började jag med rutiner på måltiderna här hemma (vi hade det innan med men nu följs det slaviskt), det var nämligen då i den vevan jag insåg hur kräsen min unge är. Vi äter nu alltid vid matbordet. Vi äter tillsammans och Levi får det vi äter (eller barnversionen av det). Resultat hade säkert visat sig tidigare om han nu inte varit sjuk så mkt som han varit den sista tiden men kvitt samma - det har börjat funka iaf och stolt är jag! :D

Men nu lämnar jag er med en bild från imorse:


Per borsta tänderna och Levi sitter i baljan och kollar så tvättmaskinen sköter sitt jobb :P


Kommentarer
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

åh vad spännande att se bilderna sen:D



Har du lust o följa på meandivisning imorrn? vet att du varit många ggr denna säsong, men tänkte iaf höra. det e halv sju hemma hos Louise så hon har hemmavisning. Komemr ha lite utlottningar o man får handla fr rean osv. kram

2011-11-30 @ 09:13:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0