Födelsedagsfirande del II

I söndags hade vi lite dropinkalas för släkten. Det var katastrof. Haha :3
Inte kalaset i sig, det var trevligt och gick lugnt till men vi skulle ju först och främst hålla det för våra äldre som inte hade chans att fira honom i tisdags. Och så för mina mostrar. Min mormor och min ena moster var de enda som kunde komma av dessa (mican, du Hade ju tekniskt sett kunnat i tisdags).

Men det var iaf trevligt och avkopplat och det enda vi gjorde hela dagen var att chilla och fika :)










Slurp slurp! Både saft och fika gick ner


Leker med en draglarv som han fick av Inger


Systrarna lika




"Mamma och pappa lägger alltid en massa saker härunder så det ska jag med göra.."


Levi i Lådan! Det var bara i lådan han var glad fram emot eftermiddagen. Då hade surfisen i honom vaknat till liv men lådan räddade situationen :P




Lite senare under dagen kom farmor, farfar och farbror Tomas på besök. Vi beställde pizza och göttade oss lite till :) (notera att Levi fortf. sitter i lådan haha - ok han var kanske och gjorde ngt annat där emellan med ;))

Det var en trevlig dag, synd bara att sjukdom höll både min farfar, pers farmor, mormor och morfar borta. Hur mkt otur kan man ha? Tack alla som kom och gjorde Levis dag ännu en gång <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0