Keep me in your heart


Underbara unge

Som Per sa "vaddå 'for a while'?" Men ja, där finns en låt som heter så, och den är så himla fin. Så den tänkte jag på när jag skrev texten till bilden. Du kommer alltid vara i mitt hjärta, älskade Levi!

Idag har vi träffat Christel och Theodor en "snabb-visit" på 2h. Efter det åkte vi hem till mamma och pappa och hängde. Per fick hjälpa till och lägga tak då hela taket på deras garage rök i stormen igår. Vi såg också till att bli bjudna på middag. Smarriga rullader blev det :) Och så kom mona och jonas. Levi har lekt precis hela dagen! Först med Theodor och sen med Lion och alla andra hos mamma och pappa. Underbart! Han ställde sig och gick ngr steg på eget bevåg också, superstolt var han! Haha så gulligt. Och idag har han sagt "äta" fler ggr. Så typiskt min unge att lära sig "macka" och "äta" bland sina första ord -puff puff- haha.

Nej nu ska jag sluta svammla. Har haft en jättebra dag iaf men hade behövt göra lite mer här hemma. Det får väl bli imon, om vi hinner. Då är det sista babyrytmiken för min del och på em. ska vi ta kort! Kul!


Kommentarer
Postat av: Syster

SMAKA SA HAN GARANTERAT!

2011-11-28 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0