POP 35år och "jag står!"

2-4e November firar POP 35år och bjuder på 35% rabatt på alla ränder. Underbara erbjudande! Vi var inne och fyndade igår, två tröjor och en body. Skulle kunna handla hur mkt som helst om ekonomin hade tillåtit men ja. Man är ju inte direkt rik av att leva på mamma-peng.

 
Dessa två plus en body som han har på sig idag blev det

Vi hade en lugn dag och jag Levi här hemma igår. Vi åkte bara iväg för att gå in på POP och en snabbis inom Team Sportia där jag fick lägga undan en jacka som mamma ska köpa till mig julklapp. Det är roligt med sånt, shoppa utan att betala menar jag ;)

Tog lite bilder på Levi igår här hemma. Han är för underbar min påg:






Jusste - sedan ngn dag tillbaka så har Levi börjat ställa sig upp och stå själv. Inte från golvet men från ca 1dms höjd bara. Så det dröjer väl inte länge innan han ställer sig upp själv. Hejja Levi! :D




Älskar daj


Kommentarer
Postat av: Anouk är tillbaka som Pantouf!

Åh finbaarn. och fiinkläder:D haha.



Shit vad det händer grejer nu! kul:D

2011-11-04 @ 08:26:29
URL: http://pantouf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0