Babyträff

Idag ska vi träffas; mammorna och bebbahrna hos rara Sara för lite häng och fika. Mys! Jag packar lite, lagar mat till Levi, bloggar, kollar på tv och Levi bara sover. Kanske med skulle gå och vila lite? :)




Tagna innan förmiddagsvilan. Trött kille.

Vi har haft problem med den här lille snyggingens sömn på sistonde. Han vill inte somna själv, han vaknar efter att bara ha sovit en liten stund och är jätteledsen, han kan lätt vara uppe till kl 22 bara för ATT inte somna och även då strular han. Men! Jag ser det som en period där han, pga att han utvecklas så mkt, behöver närhet och han kommer få den. Vi har ändrat sovrutinerna och han får inte sova sent/länge på eftermiddagen. Innan sov han ung 15-16.30 men nu får han absolut inte sova efter 16 och inte mer än 1h på eftermiddagen. Det funkar inte. Och han får somna hos oss ist för i sin säng. Nu kanske många tycker på det, synd. Detta är vad som funkar bäst för oss just nu. Jag kommer återgå till att han ska somna själv i sin säng när jag tycker att han är redo för det.

Men nu är det dags att börja göra vid sig själv också. Kommer väl skrämma de andra om jag åker dit i det här skicket ;) Bisous!


Kommentarer
Postat av: anna

Det är ju det det handlar om Malin, att lyssna på sitt barn och sig själv och göra det som känns bäst :) skit i hur andra gör, gör det som känns bäst för er. Kram

2011-10-14 @ 13:36:14
URL: http://anapanasiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0