Erhm

Ja, nej. Orka blogga ibland.

Men såhär såg det ut i fredags:







Mican var med med såklart :) vi fikade och hade myspys. Tack för trevligt sällskap!

I går var vi i stan och köpte nya vinterstövlar till Levi. Såhär såg dom ut:



We like :) Levi med, han sa det. Vi hade en mysig dag i stan tillsammans, vår lilla familj, och lunchade ihop på trendie. Åt supernyttigt gjorde jag, en sallad. Hallå!? Cudos. Men det har jag tagit igen sen dess, do not worry!
På kvällen var vi barnvakt åt Lion när Mican (som joinade oss efter jobbet) jobbade (?). Haha orkar inte riktigt skriva ordentligt heller, märks det?



Idag var det dop för lille Neo (som inte var så liten längre haha, lilla chubby ;))














Grattis på din dag Neo! :)

Nytt framsteg:

Ungen äter mack-bitar själv! Ja... när han vill dvs. Det är stort för oss då han bara äter majkrokar själv annars. Har jag sagt det innan? Meeeh, stolt iaf! Och igår - vet ni vad han gjorde då? Han släppte taget när han stod upp, och sen satte han sig ner. Lugnt och försiktigt. Och vet ni vad mer han gjorde? Voltade ner från sängen och landade på rumpan. Ja, under Pers vakt. Men han slog sig inte (tack och loooov). Han bara fortsatte prata och skratta och ha sig. Kanske var kul att volta, who knows. Errrhm... nu slutar jag skriva. Imon åker vi till Ulla-to-the-red. Kaaaching!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det ska vi göra =)



Trevliga bilder!!

2011-10-25 @ 14:47:46
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: Christel

Det är väl lika bra att passa på :)

2011-10-28 @ 08:31:59
Postat av: cHRISTEL

Men det är ju plockmat. lite kletig plockmat men han tar det med fingrarna.



och ja, han sover ibland med strumpor men det känns ändå lite kallt att sova utan täcke och det känns som om det är bättre att ha varmt överallt ->sovsäck. Jag försökte bara fatta mig kort och nämnde bara fötterna. För jag gillar ju hålla det kort ;)



Sover lilleman med täcke hela natten?!

2011-10-28 @ 22:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0