Kompisarna

Bilder från Christel på "bundisarna" Levi och Theodor :)









Och så bild på Levi och hans favorit sysselsättning för tillfället; gunga!





Vi har hängt med Christel och Theodor idag ist för babysim. Det blev lite mkt med helgen och jag orkade inte ställa klockan och försöka passa sov/mattider under en dag till pga. en aktivitet så nu gick vi ut och gick när vi vaknat och sen hängde vi hos dessa pärlor under dagen. Tack så mkt för en trevlig dag! :)
I eftermiddags åkte jag in till tandis där vi fixade det sista med min rotfyllning så nu är jag färdig med det. Skönt! Och så handlade jag men såklart glömde jag gröt till Levi och det var ju en av de största anledningarna till att jag åkte och handlade. Oh well, havregröt går också bra. Han sover gott i sin säng nu iaf och det tänker jag också gå och göra, även om hon inte är mer än lite efter 21. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Milton

Är din morsa också glömsk Levi? Jag har fått käka havregrynsgröt både igårkväll och idag både morgon och kväll. Trots att vi var i affären både igår och idag. Dessa morsor alltså!

2011-10-03 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0