Krypa!

Idag var vi på lönesamtal (med "vi" menar jag; jag och Levi) på jobbet. Pratade lite om det analkande jobbet, lönen, tankar om förändringarna som skett mm. mm. Levi var trött eftersom han gick upp 1h innan han brukar och detta antagligen bara för att jag valt att gå upp tidigare för att få göra mig iordning i fred. Men neh, serru ;)

Efter samtalet, som gick bra fö., åkte vi hem till mamma som hade semester. Vi var ute på promenix, var på lekplatsen, rensade svamp, beställde kläder från Ellos mm. Det var jättetrevligt :) Och det bästa med hela dagen: Levi kröp!!! Och nu menar jag inte åla som han har kunnat ett litet tag nu utan "krypa krypa" på riktigt. Han kröp omkring i sanden på lekplatsen. Först en gång sen en gång till. Inte ngr långa sträckor, men ändå. Mamma stolt! <3 Och mamma har dåligt samvete: fatta att jag MISSADE att Levi blev 10månader igår? Jag kom på det nu. Värdelöst. Inte för att vi hade firat det men jag hade iaf sagt till honom "Levi, min älskling, du blir 10månader idag. Stor kille nu!" och nu missade jag det! -.- Har han då blivit 10månader på riktigt om han inte ens vet om det? ... ;)

Iaf!


Levi precis innan krypandet ;) Det har varit riktig sommar hos oss idag, härliga väder!


Fick en massa svamp av mamma och pappa som vi förvällde när vi kom hem. Blir hela 3 påsar till såser och annat gott. Smarr! - tusen tack!

Kvällen bjöd på tacos och filmen Tor, den rekommenderas varmt! En kul film med action och lite spänning sådär. I like. Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0