Ojdå så trött man är..

Igår gick jag och la mig tidigt (strax efter 21) för jag var så trött. Åh, lyx! tänkte jag när jag såg att jag hade runda 9h att sova eller så.
...
4.30 tyckte Levi att det var morgon. Suck. Så ja det blir en tidig kväll ikväll också.

En sak jag inte vill glömma att säga är hur duktig Levi är på att gå nu. Igår åkte vi till badhuset en stund. Jag simmade 30min med Filippa och sen plaskade i babypoolen ytterligare en liten stund med Levi och Per. Levi bara gick och gick och gick, han hade SÅ roligt! Supersöta lilla unge, han skrattade och busade och hade sig. En riktig fröjd att se :)
Men att tillägga, han tar sig fortf. mest fram genom att krypa, men så fort han ställer sig upp så går han tills han trillar och sen fortsätter han krypa. Så det är på god väg och det är jag väldans glad för med tanke på att han ska inskolas nästa vecka.

Här kommer lite bilder från i måndags då Theodor och Christel kom och hälsade på:











Och här är en mysbild på mig och plutt:



Men nu ska jag vidare. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

Fina bilder på barnen men jag är ogärna med på kort... Söta ni är när ni myser. Theodor kräktes hela natten i måndags. Han hade superhög feber på tisdagen. Han är allmänt mysig nu dock så jag njuter!



Ha det så bra och så hoppas jag att vi snart ses igen!

2012-01-19 @ 21:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0