Planera mera

Idag har vi haft planeringsdag med förskolan och Huah! Jag känner att jag mer eller mindre pressat in information i huvudet, där ni som känner mig vet att det ibland är begränsat utrymme ;) Men det går! Lite försvinner väl mellanraderna men det snappar jag upp sen igen.

Var inte hemma förrens 17.10 så det blev ingen träning för min del idag. Hoppas på att ta igen det på söndag ist. Och jo, jag var på spinning häromdagen. Jag överlevde, men knappt. Ont i häcken hade jag igår med som bara den.


"Jag rör inte lampan.."

Imorgon tänkte jag hitta på ngt kul med Levi på dagen, Per är ändå upptagen. Men det är ju en röd dag så det mesta är stängt. Vad ska man då göra? På kvällen ska vi till min familj på middag så då får han ju leka med Lion. Det är alltid roligt :) Och på lördag är det playdate med Christel och Theodor :) Men imon då? Kommer ni på ngt kan ni ju höra av er.


Kommentarer
Postat av: Christel

Tufft att du börjat träna! Jag längtar tills jag också kan börja, nu känns det ju sådär... Spinning kan faktiskt vara rätt kul om man gör något av det men på ett helt annat sätt än typ Zumba. Var det det som du skulle prova härnäst??



Hur har det gått för Per på pappaledigheten?



Vi ses imorgon! Har ni tråkigt idag står städning och bygg på schemat idag.

2012-01-06 @ 08:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0