Vad fort tiden går

Jag börjar känna mig riktigt varm i jobbekläderna men gör misstag och lär mig varje dag. Utvecklas igen på ett annat plan och det känns bra.

Levi utvecklas med för fulla muggar. From den. 19/1 gick han. Han går Bara faktiskt. Och parallellt med det har han blivit en riktig liten surfis som varkens vill äta eller sova. Han äter inte ens korv längre, ungen. Han älskar korv. Och gröt, det vill han inte heller ha. Han vill leva på apelsin bara, tror jag. Men han äter väl när han är hungrig.
Han har också börjat på förskola och det går riktigt bra. Han bryr sig inte ett dugg om pappa per som tom. känner sig lite ledsen när han inte ens bryr sig om att han varit borta 2h och sen kommit tillbaka. Men hellre på det hållet, mkt hellre än skrik och tårar när man ska gå. Då hade mammahjärtat brustit i tusen bitar. Tyvärr är det ju en hel del inskolningar som ser ut så och det är inte lätt för föräldrarna, därför är jag rent ut sagt tacksam för att det är på det här hållet.

Igår satte vi ihop en liten dagisbok med bilder till honom på alla nära och kära. Så mysigt :) Förutom släkten fick också bästa kompisen Theodor vara med på bild :)

Igår vart jag också på meandiparty hos Diana. Superkul att få träffa alla rookiesar igen, har ju inte setts och kunnat prata på så länge. Bilder ser ni här. Tack för en trevlig kväll, Diana! :)

Jag har tränat lite, det blir oftast två pass/vecka då jag inte hinner mer men denna veckan blev det bara 1. Hade lite saker inbokade och det får jag väl räkna med kan hända ibland. Blir ju inget extra pass i helgen heller då vi ska på fest och lämna Levi att sova borta för första gången :O Känns kymigt men vi kan behöva det och jag vet ju att han är i mormor, morfars, lions och mosters goda händer :)

Känns som att allt flyter på hyffsat bra just nu. Sista veckan med inskolning är i nästa vecka och sen ska jag ta över lämningar och hämtningar (de flesta iaf) då Per går tillbaka till jobbet. Så det är snart dags för nya rutiner för den här lilla familjen igen. Men fram tills dess... - Toodles!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att allt har gått bra denna vecka! Ses vi kommande? Theodor saknar nog Levi nu.



Hur gick det i Åhus och hur gick det med Levi?



Vad är det för dagisbok? Låter spännande!

2012-01-29 @ 11:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0