Vad gör man..

Ja, det finns ju inte så mkt att göra när kroppen inte orkar med. Så datan är min bästa kompis och Per får ta hand om Levi. Levi som konstant vill ha uppmärksamhet men jag har inte riktigt ork att ge honom det han behöver.

Jag mår iaf lite bättre idag. Har fortf. ont i mage, ryggen värker pga. febern och jag är helt slut i kroppen. Men det är ändå ett step up! Kunde tom. förmå mig att äta en halv påse nudlar till lunch. Vet dock inte om man vågar säga mkt mer med tanke på Anouks besvärliga maginfluensa som inte vill ge med sig :/

Eftersom man då mest sitter här så har jag lite svårt att hålla mig borta från alla roliga köpsidor på FB. Fyndade de här underbara plaggen:

 
Älska meandi

Det är absolut inget jag har råd med denna månaden egentligen så det är bara dumt men... åh vad fina dom är! Jag ska inte handla mer iaf men tro mig; dom var billiga! Och dom hamnar i växalådan, strlk 98/104.


Kommentarer
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

Haha åh det känns så härligt att vi är lika meandifrälsta. befogatbefogat haha



Folkatröjan e såå snygg. Nu bestämmer vi ett datum. Saknar dig.

2012-01-11 @ 08:07:19
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0