Lägesyrsel/Kristallsjukan

I måndags morse vaknade jag och världen snurrade. Jag fick hålla mig i väggarna när jag gick och kunde inte sitta ner utan att hålla mig i ngt för då hade jag trillat ner på golvet. Det var helt sjukt! Jag har fått stanna hemma hela veckan då det inte gått över riktigt (just snyggt att sätta sig i bilen med detta), hade en riktigt jobbig måndag, tis-ons var det lite lugnare men fortf. inte bra. Torsdagen fick jag återfall på eftermiddagen och kunde då inte gå utan att hålla i mig igen. Det är först idag som jag känner att det lugnat sig lite, och jag sitter nu och håller tummarna och hoppas på att det ska hålla sig borta!
Jag har fortf lite svårt att fokusera blicken och om jag böjer mig framåt, står med huvudet bakåt eller lägger mig ner - då kommer yrseln tillbaka men det går över på ngr sekunder. Man skulle dock inte undvika yrseln utan hellre provocera fram det, det skulle göra att det går över fortare. Men who knows, håll tummsen med mig!

I torsdags förmiddags hade jag ju höga föväntningar på att det var på väg bort och gick ut med Levi en sväng på gården. Vi träffade Christel, Theodor och Ludvig. Tyvärr sov Ludvig så vi får hoppas på mer bebismys en annan dag. Det märktes dock tydligt på Theodor och Levi att dom saknat varandra :)
















"Ooh... stor lastbil"



"Tittut, kompis!"

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa på grillkväll. Mona och kanske Inger kommer också. Ska bli trevligt :) Jag ska dock inte köra idag iheller. Har jag ju inte gjort på hela veckan, får väl prova på det imon om det fortsätter gå åt rätt håll men eftersom det är första dagen jag känner mig såhär pass bra så blir det tyvärr ingen grill-öl för dig ikväll, Per ;)
Hoppas allt är bra med er där ute, solen skiner, sommaren är påväg! Visst är det härligt :)


Kommentarer
Postat av: Christel

Tråkigt att höra att du fick återfall på eftermiddagen. Vi får hoppas att det håller sig borta nu. Sen hoppas jag också att vi kan ses snart igen, kan vi fika och låta pojkarna leka! Trevlig grillning ikväll!

2012-03-24 @ 19:10:55
Postat av: Anouk

Men gud vad läskigt=/ vad gör man åt det??

2012-03-26 @ 09:07:53
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0