Barnvakt

Igår vart jag i skolan och tentade av kurserna Pedagogiskt Ledarskap och Kommunikation. Det gick väl... hyffsat. Vi hann inte igenom allt så dom fick mina anteckningar och så ska dom kolla igenom dom innan dom ger besked - innan helgen vet jag vilket betyg jag kommer undan med iaf.

Svärmor var hemma barnvakt med gulle-levi. När jag kom hem hade hon (förutom att hon avsatte hela dagen till att ta hand om levi så jag kunde tenta) städat i köket, köpt blommor, fixat middag och köpt kläder till Levi! Haha. Stort tack för all hjälp!



Hon begav sig hem efter maten. Jag och Levi gick ner till affären för att hämta ut förstoringarna som kommit, STORA var dom. Vet inte vad jag tänkte när jag beställde. Oh well. Efter det fick jag sällskap av Christel, det var jättetrevligt :) Tack för det kära du!

Idag ska vi, Anouk och Knodd hälsa på hemma hos Anna. Roligt! Och sen hoppas vi på att Pappa Per ska få komma hem ikväll/natt. Saknar på dig! Bisous!


Kommentarer
Postat av: M

Vilken underbar svärmor! Hoppas det gick bra på tentan, lite nervöst att vänta... :)



Ha så kul i em och hälsa de andra!

2011-04-07 @ 10:04:49
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Heja tentamalin! Tror det gick galant:)

2011-04-07 @ 22:44:48
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0