Dejten

Vi lämnade vår lilla Levi till mina föräldrar och syster igår vid 14 och sen stack vi in till stan. Vi gick inom och köpte en inredningsdetalj till mamma som hon ville ha och sen passade vi på att köpa doppresent till lille Theodor :) Efter det blev det middag på stans steakhouse, det var helt ok men inte en 5 av 5 M så att säga.
Sen gjorde vi ngt jättetråkigt - vi handlade. Haha träffade pappa och Lion på Maxi och mamma och Mican trodde inte ens honom när han sa det. Men jo, jag vill ha jord och blommor till balkongen så vi köpte det och passade på att handla.

Efter att ha lämnat av det där hemma gick vi på bio och såg Sucker Punch. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen... den var värdelös när det kom till handlingen men filmen är så bra gjord och musiken är jättebra! Så den var väl ok men jag vill inte gärna se den fler ggr. Den var nytänkande också förresten, man fick tänka till för att hänga med i handlingen.

Oh well! Resten va kvällen spenderades hemma hos mina föräldrar och det var en trött liten familj som kom hem runt midnatt. Levi ville såklart upp kl 7 imorse och Per skulle iväg så sleten som en gnu gick vi upp. Innan klockan var 12 idag hann jag; tvätta, vika tvätt, diska, tömma diskmaskinen, mata levi twice, städa på balkongen, plantera penseer i 4 krukor, plantera sättlök i 3, blöta persilje fröerna, blåsa såpbubblor med Levi och handla på Maxi. God! Fick fö. en matta till balkongen av mamma, tack så mycket :)
Sen har vi hängt i trädgården idag, grillat, mican tog sig an Levi 1h så jag kunde sova (taaack! :)) och ja, nu är vi hemma och slöar framför tvn. Har ju varit världens bästa väder idag med runda 20C. Det gillar vi! Hoppas det håller i sig tills imon, då kommer Ida - vi ska promenera och äta svampsoppa :P


Bubble Bubble




Penseer, everywhere! Köpte lite för många...

 
Glaaaaad :)


Vann! Och jord... också överallt. Men det är borta nu!

Ha en fin kväll! Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

åh myyys. Steakhouse? Var igger det?

2011-04-10 @ 21:39:55
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0