En dag som denna

Imorse åkte ju Per och Levi iväg så jag hade hela dagen för mig själv. Saknade dom massor men man får en hel del gjort när man är bebis- och karlafri :P

Efter att ha pluggat ca 3h, röjt (lite) här hemma och rensat upp mig själv (ngt sånär) så begav jag mig till mormor och hjälpte henne med hennes data. Sen åkte jag upp till mamma och pappa där vi skulle grillat - ja, det var planen, men det blåste mindre storm efter ett tag och börjde bli kallt så vi gick in ist.











Vid 18 tiden begav jag mig hemåt, mormor, mican och lion fick sjuss. Mican och lion fick följa med och handla först :) Lion hade fullt upp! Haha, helt galet energisk var han. Och så fick han glass också så det var ju ännu bättre i bilen från affären och hem - om man säger så.

Per håller på att somna Levi där inne nu och det låter inte som det går bra.. ska in och rädda honom... strax. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Micca

Haha så lugn o fin påg den där Lion (;

2011-04-18 @ 23:57:13
URL: http://miccii.blogg.se/micca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0