Febrig bebbeh

Imorse tyckte jag att Levi var lite ur gängorna. Han gnällde inte och stressade mig som han brukar utan han mer satt och observerade. Jag tog tempen på honom (ja, jag vet att det kanske verkar vara normalt beteende för en bebis men inte för min lille man) men han hade ingen feber så vi gick till rytmiken.
Hade jättetrevligt som vanligt med en mysig fika efteråt :) Elina och Moa åkte med oss men det var lite kämpigt med bältet i vår audi - sorry för det Elina! Men det gick iaf :)
Åh - skulle sjunga intro sången om barnen på rytmiken och jag börjar sjunga högt och tydligt om barnet vi sjöng om i Förra sången, när vi skulle sjunga för Moa, så det blev helt fel. Pinsamt men det är ju mitt mellannamn haha.
Vi begav oss hemåt så vi var hemma lite i 12 eller ngt. Trötta båda två. Levi hade sovit efter rytmiken och sen somnade han när vi kom hem igen, och sov i 3h vilket inte är likt honom så jag kände på honom igen och tyckte att han var varm. Mamma kom precis när han vaknat och efter sin mat tog vi tempen igen, då hade han 37.9. Stackarn var inte riktigt ok. Jag tog tempen nu igen för en liten stund sen och då var han uppe i 38.3 men ger honom inte alvedon än.


Han ligger och sover i sin säng nu i pyjamas, utan strumpor och med en filt. Rummet är vädrat, frisk luft där inne. Hoppas det inte blir för hög feber, jag tänkte ställa klockan och kolla honom med jämna mellanrum. Jag är hel nojjig - han har inte haft feber innan och det är jättesynd om honom! Mammas lilla älskling <3

Levi fick förresten jättefina mjuka jeans av mamma i påskpresent, samt en ljusblå kofta. Så himla fin! :) Tack så mycket! Och tack för fikasällskapet :) Nu ska jag in och kolla bebis igen, gissa hur många gånger jag kommer göra det idag? Bisous!


Kommentarer
Postat av: Micca

lilla älsk :(

2011-04-13 @ 19:21:49
URL: http://miccii.blogg.se/micca
Postat av: Anonym

Ååh liillen:( Krya på-pussar fr mig o knodd<3

2011-04-13 @ 21:06:01
Postat av: Elina

Stackars lilla Levi:( kanske därför han va så tyst å lugn igår trots att Moa fick ett mindre raseriutbrott på vägen hem från rytmiken:) Levi verkade inte alls beröras av det. Ingen fara med bältet, det gick ju tillslut:) hoppas han kryar på sig å att febern inte blir långvarig, både för Levis skull men även för hans oroliga mamma:) kramar från andra sidan väggen;)

2011-04-14 @ 09:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0