Förskoleinspektion

Idag mötte jag upp med Anna och Christel för att kolla in en annan utav förskolorna i byn. Denna här var ju mycket mycket bättre än den förra vi besökte! Där var dom skapande och det märktes, överallt hade dom saker som barnen gjort och dom hade utnyttjat sina lokaler så mycket dom kunnat. Cudos! Dit ska vi skicka en anmälan iaf.

Efter det besöket stack jag ner till lokalen som nätbutiken barnkläderonnet hade hyrt. Fyndade ett par svart alfons byxor, en röd/vit t-body och en vit body med tåg på till little man för runda 220kr. Najs!



När jag kom hem satte jag fart på karl och bebis och det städades hej vilt, Levi putsade fönstren... eller... nä. Men jag och Per städade och nu har precis en tjej från fastighetsbyrån varit här och värderat vår lägenhet. Det gick bra! Den är värd ca 30.000 mer än vad vi har i lån på den och om vi gör vid köket kommer den gå upp ytterligare närmare 80.000. Så det var kul. Det är vad vi tänkt göra nästa sommar, och efter det skriver vi väl om lånen skulle jag tro.

Men nu ska jag fortsätta med maten. Det blir kreolsk gryta fast med kylling ist för filé. Gott likasåväl. Och sen väntar en slappekväll i soffan, im one tired camper. Men innan jag går; Lycka till med resan Christel och Theo! Hoppas allt går bra :)
Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

Tack ska du ha. Packandet är snart färdigt och jag har handlat napphållare och hörlurar. Lägger ut bilder på bloggen :) Roligt för dig att lägenheten är värd mer. Undrar hur det ligger till med vårt hus... och såklart ännu mer nytt... :P

2011-04-08 @ 18:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0