Gröt med katrinplommon

Gröt med katrinplommon är bara så himla gott!


Det var vad som serverades till frukost imorse. Bebbeh är lite hård i magen så jag ville sätta fart på den. I eftermiddag blir det en päron/aprikos blandning. Han får extra mkt vatten och en skvätt olja i ersättningen. Vet inte om man behöver ge mer... ska avvakta och se.

Efter morgonens bravader begav vi oss ut på promenad med grann-elina och bebis-moa :) Jättetrevligt var det. Avslutades med en fika nere i bersån på gården med planer på att grilla korv där med sambosarna också en dag. När vi kom hem dammsögs det och donades lite, men inte så mkt. Levi var inte på ngt bra humör, trött och gnällig, han ligger och sover nu dock. Så ja, jag hann dammsuga och plantera persilja, det var väl det. När ska man hinna få ordning här hemma? Måste börja på maten nu sen när Per kommer hem beger jag mig in till stan. Fick ändra planerna helt för dagen men så blir det ibland. Imorgon väntar babyrytmik. Det missade vi förra veckan då jag tentade. Sa jag att jag fick MVG? ;) -stolt-
Nu är han vaken igen, det var den kvarten det. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Moster

Grattis till MVG! Du är duktig! =)

2011-04-14 @ 17:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0