I stan

Idag gjorde vi stan tillsammans med grann-Elina och Monster Moa :)


Såhär såg vi ut - ja, jag var tvungen att lägga upp bilden för Levi ser så härligt sammanbiten ut :P

Jättetrevligt var det, som vanligt :) Shoppade lite till dom små - det var väl det vi siktade in oss på. Båda fick fina solhattar, solglasögon och strumpor. Moa slog till på ett par fina skor också. Och så lämnade vi in min mobil, min nya fina mobil som knappt är använd men som inte går att ladda. Dom hävdar att den är fuktskadad, j-la... blir så arg på sånt! Men men, får väl se om man får den tillbaka eller inte, kostar det för mkt så kan dom ta och behålla den. Jag ska ju till Ullared! I jämförelse är telefonen inte särskilt värdefull. Och jusst ja, köpte också häftmassa (för att ha till rullgardinen så det inte kommer in ljus). För Levi vill minsann inte sova om det är ljust i sovrummet. Hur tusan ska det gå till i sommar undrar jag? Lite ljus går bra men det är ju jätteljust ute nu när han ska sova (enligt mig) och då vill han hellre prata och busa och undrar varför jag försöker natta honom. Hur gör ni där ute? Jag vet barn som, upp i åldrarna, inte somnar om det är ljust ute. Så tänker jag absolut inte ha det.


Ute på balkongen och blåser såpbubblor i den nya solkepsen



Nu tänkte vi gå och lägga bebis, sen se färdigt på Harry Potter som vi började se häromdagen. Har sett 1h och 10min. Det är vanhelgande att avbryta på det viset! :P Ha en fin kväll alla! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Micca

hahah va sööööööt

2011-04-20 @ 21:46:26
URL: http://miccii.blogg.se/micca
Postat av: Nova

VANHELGANDE! Det är ett ord man inte använder alltför ofta men jädrarimej att jag ska börja göra det nu! Det är vanhelgande att det var så länge sedan jag träffade Malin by the sea och Per by the gås och Levi by the parents :)

2011-04-21 @ 07:15:12
URL: http://shakeyourcoconuts.blogg.se/
Postat av: Christel

ni är så häftiga!

Det blev inget kakafat. Det blev kalasfat, skål bestick mugg. . Sänghimmel och lite så. Funderade nästan på en sänghimmel till oss också. Skönt att bli av med mygg. . .

2011-04-21 @ 08:42:46
Postat av: towis

vi har också problem med ljusa kvällar och det blir väldigt tidigt morgon ;)

2011-04-21 @ 09:35:14
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Maria N

Just precis, vanhelgande är vad det är. :D



Ang mörkläggning så har vi en mörkläggningsgardin, det är inte mycket som kommer in vid sidorna men annars kan du prova att lägga honom så nära fönstret som möjligt i sängen och sen sy en trekantig tygbit med knyt i ändarna som blir som ett litet tak om han är svår. Jag tycker lite som du och har valt att inte laborera med det där för det blir liksom en grej sen och det är ju hopplöst med barn som inte kan sova om det är så eller så och måste ha den eller det...

2011-04-21 @ 10:33:53
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

åh vilken frän kepa! Var hittade du den?=)

2011-04-21 @ 20:40:55
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0