Ida Idag

Haft finbesök av Ida med magen idag :) Blev ingen promenad men det blir en fika på balkongen och sen lunch. Tipsade lite om Liberoklubben och försökte se till så hon blev medlem men sidan ville inte som vi så vi får se om det gick igenom sen. Levi har haft sovardagar nu både igår och idag och han sover gott i vagnen som jag asat upp i lghn.

Ida :)

Levi älskar sin matstol, dynan är med himla fin...

Skulle egentligen gått ut och gått idag ju, Jättefint väder. Men jag har varit helt slut och lidit lite av min magkatarr så det blev inget. Får väl asa ut hela lilla familjen ikväll ist. Skulle egentligen pluggat då men det är ju lagom kul när det är så fint väder! :) Haha vilken ond cirkel det blev.
Imorgon ska vi till stan, verkar bara bli jag och Levi men det är väl ok det med :) Ska köpa present till Ida, kolla in HM och byta in en present vi fick på dopet. Fick dubbelt av en bok och vi lyckades flörta lite med butiken så vi fick byta in den mot ngt annat utan kvittot. Sjysst! :P
Veckan bjuder också på babyrytmik och.... vaccin! USCH! Stackars älskling - på det igen.. :(
Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Åh vad bra med boken! Vilken butik var det?

2011-04-12 @ 15:26:36
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0