Kom igen..


.. när du är tuffare än mig!



Febern höll sig borta idag och vi fick en ny tid för vaccin, torsdag nästa vecka. Vi hade en lugn dag hemma, gick och handlade lite, gjorde storkok på köttfärsås och chillade mest. Iaf fram till kl 17. Då åkte vi hem till Mican och Lion och hälsade på. Var ute en stund då Lion lekte med sina homies ute på gatan. Kunde riktigt se hur Levi önskade sig ett par år äldre så han med kunde åka sparkcykel och spela bandy :) Efter det gick vi in och mös en stund, käkade pizzamackor och Levi busade med sin moster :) Strax efter 20 begav vi oss hemåt igen, nu sitter jag och Per och fikar på saft och cookies (älskar cookies med små bitar av vitchoklad.. mmm.) framför Criminal Minds. Vågar mig på att se det nu igen när han inte ska iväg på utejobb, lille gubben ;)

Imorgon var det tänkt att vi skulle Anouk'a :P Men dom målar om så vi kan inte åka dit, hon kan inte åka hit då hennes bil är knas och jag orkar inte masa mig in till stan - det är fredag och jag har inte pengar :P Anywho! Vi ska ta det nästa vecka ist. :) Vem vet vad som händer imon - har pratat med syster yster om lite lösa planer för eftrmiddagen. We will see. Men nu kan jag inte parallellkolla data/tv längre. Im off! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0