Lekträff mitt ute i ingenstans ;)

Idag var vi hemma hos Anna och hälsade på. Anouk med Knodd kom hit och tillsammans begav vi oss ut på landet, utan att riktigt veta om vi hittade dit då Anouk varit där en gång innan men inte hittade och jag trodde hon kunde vägen. Men fram kom vi :)

Bjöds på suuupergod pastasallad och glass lite senare till efterätt. Levi mumsade i sig sin första majskrok vilket var väldigt uppskattat, kul att se :) Han fick också prova hoppgunga för första gången, det uppskattades också men han satt lite sådär i den med armarna- lite kort i rocken är han min man :) De andra två busarna lekte och sjöng/skrek/pratade och hade sig. Supertrevligt alltihop, tack så mkt för idag flickor! :)



På vägen hem hade ett träd trillat över vägen, det var ju storm klass 2 varning så det hade blåst en hel del.

Rediga kvinns som vi är gick vi ju såklart ut för att flytta trädet men det gick sådär så vi fick vägbeskrivning av Anna att köra ett annat håll hem.

När vi kom hem slängde jag i mig ett par mackor, Levi fick gröt och frukt, han badade, jag duschade- sen var det kvällstutte för bebisen och där somande han. Men sen vaknade han och vi gick och la oss i sovrummet och sjöng vaggvisor tills han somnade om. Fick somna om honom en gång till men nu har han sovit en stund.. får se om det håller. Han har somnat kl 23. i över en vecka nu och det är inte bra. Så jag kämpar med att bryta den vanan. Idag somnade han 19.45 så vi får väl se hur det går. Måste in och kolla honom nu. Ha en fin kväll allihopa!
Bisous! 
P.S Levi fick också sin matstol från IKEA som Anouk köpte in i helgen. Tack så mycket :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

MM den växer som bara den nu tycker jag =)



Ha det bra!!

2011-04-07 @ 21:24:08
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Kattis, Anouks mor

Halli hallo. Vad ni haft roligt !! hihihi

Kramar och trevlig helg.



Kattis

2011-04-08 @ 10:47:37
URL: http://norrlandsbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0