Namnlappar

Jag fick en liten vila iaf, Per ringde och hade småpanik över allt som skulle handlas och där var massor med folk så jag fick guida honom genom affären :P Och levi sover fortf. så jag tänkte passa på att tipsa om fina namnlappar som jag hittade på Glada Grodan

Jag tycker dom är supersöta. Finns flera alternativ. Dom har att välja på sånna man stryker på eller sånna man klistrar på. Ngt att tänka på när man har barn i/som ska börja i förskolan. Det är så himla svårt att hålla koll på allas kläder och frustrerande som förälder att bli av med kläder så spara på huvudbryet och investera i namnlappar! :)
-och sjääääälvklart kan man sy eller skriva i namn men jag tycker dessa är väldigt praktiska, och snygga också :)


Kommentarer
Postat av: Christel

Suck! Nu har jag spenderat en hel timme på att leta namnlappar och se hur de ser ut. Vad ska man skriva på? För- och efternamn? Telefonnummer? Gatuadress? Ush! Fanns många exempel och jag lär ju inte behöva några än på några månader. Men du håller mig sysselsatt kära du :)

2011-04-21 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0