Övernattningsbesök

Inatt har Levi fått sova hos mamma Malin :) Han brer sig som en hel karl! Så jag fick byta sida i sängen ett par ggr men han flyttar ju efter. Han vill väl bara mysa. :) Det gick bra att sova själv men det är trevligare med sällskap så ikväll ska Mica och Lion sova här. Bella kommer med, dom har ju alltid tisdagsmys så nu är det flyttat hit :)



Vi började dagen med att hämta Mica i stan, sen upp till föräldrarna och släppte ut hundarna/hämtade rese-sängen till Lion. Efter det handlade vi, det blir taco-gratäng till middag ikväll :) Och sen var det lunch här hemma. Passade på att städa toan när Mica var här.
Imorgon kommer svärmor och ska passa Levi när jag ska till skolan. Har inte haft möjlighet att plugga direkt så det känns sådär.. hoppas jag klarar det.

Vad hittar ni på idag? Just nu sitter jag och slappar då Levi sover så gott i sin säng, men det är dags att röja lite här hemma. Får se hur mkt jag hinner innan han vaknar. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

Så kul med lite övernattningsparty! Lycka till imorgon. Sover Theodor lika gott inatt så ska vi till rytmiken.

2011-04-05 @ 19:05:10
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

sv: Haha ja eller så är det bara du som skrämt slag på mig så jag inbillar mig en massa nu?:) haha

2011-04-05 @ 19:34:06
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0