Påskskönt väder

Igår kväll innan vi la oss fick Levi en dos alvedon då han fick lite högre feber. Den la sig och han sov natten igenom men hade feber igen när han vaknade och det har hållt i sig hela dagen men det ligger runt 38C och han är inte jättepåverkad av det förutom att han är lite smågnällig. Hoppas att det lägger sig och går över till imorgon om inte tidigare.

Vi tog iaf tillfället i akt idag och promenixade en stor runda runt hela byn i det fina vädret. Galet varmt och vindstilla, inte illa för april månad. Ooooch så passade vi såklart på att gå inom fiket och köpa med oss ngt gott hem ;)











Efter fika och mys bakade jag en påsktårta som jag ska bjuda på ikväll. Vi ska upp till mina föräldrar och delar av släkten dyker också upp på påskmiddag. Men det blir en lugn tillställning. Och min persilja...

 
Bisous!


Kommentarer
Postat av: Christel

snart skördedags:)

2011-04-22 @ 17:47:24
Postat av: Ida P

Ojojoj... ja, din persilja. Jag är imponerad!

2011-04-23 @ 09:06:56
URL: http://idapeters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0