Prome-handla

Vi började dagen med en fredagspromenix, som blev, än ngt kort då Christel hade skoskav. När vi kom hem hann jag röja undan lite innan Mican och Lion (tragg) kom. Vi lunchade och handlade - och Lion traggade oavbrutet genom allt, haha. Han slängde också ur sig oförglömliga kommentarer som "Du är en sten" och "Är du lös i tanden eller?". Han ville stanna hos oss sen under eftermiddagen men jag kände att jag inte var kvinna nog för det idag. :P

Här kommer bilder á la Levi!


Jag har ätit blueberries mf's!
(Med tanke på det, hur får man bort blåbärsfläckar? -.-)


Gymmat


Och myst med mamma


Så jag blev alldeles glad


Och mamma med :)

Ikväll har det blivit bad för lilla Mr som nu sover så gott i mamma och pappas säng. En god middag till oss - med hemmagjord gräddsås... hu! Det är så gott så man dör lite. Och nu är det tv för jag är helt slut i huvudet. I helgen väntar valborgsfirande hos Anna m familj, Anouk med familj och en massa andra. Kul! På söndag är det dopedags för lilla Theodor, också kul :) Hoppas alla haft en fin fredag! Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

hihi ni e så fina!:D Ska bli skitkul imorrn!:D

2011-04-29 @ 20:55:48
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack för eran gissning =)



Lite smått nervös börjar man väl bli men är också väldigt förväntansfull...Smärtlindring vill jag helst ha så lite som möjligt, lustgas är ok men vill helst ej ha eda...men man får väl se när man väl är där...



Ha det bra.

2011-04-30 @ 20:22:59
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0