Slut på föräldraledigheten

Inte riktigt än :) Men nu är det iaf bestämt att jag börjar jobba den 5e december. Känns plötsligt som att det inte är så länge till! Tiden går ju så otroligt fort! Jag slutade ju jobba helt i slutet av oktober förra året och nu är det maj snart. Galet. Men det känns ändå som en bra månad att börja jobba i. För då är alla utvecklingssamtal och allt viktigt man jobbat med under terminen avslutat, julpysslet är i full gång och julen, mys tiden, närmar sig med stora steg. Och man är dessutom ledig lite extra den månaden pga. de röda dagarna som kommer runt jul och nyår. Så det känns bra så sätt.

Idag är det fint väder så jag och christel ska ut med bebbahrna och gå en runda. Tänkte ta en jätterunda men jag är inte så sugen så det blir väl våra 1-1½h turer och sen lite fika på det skulle jag tro.
Hoppas alla har en fin dag där ute! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Ida P

Det är helt sjukt vad snabbt föräldraledighetsdagarna går undan. Jag ska börja jobba i augusti. Och det är ju snart!

2011-04-18 @ 10:20:27
URL: http://idapeters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0