Stan

Yes, hittade vad jag skulle ha i present till Ida. Samt en klänning jag ska ha på lördag då det blir tjejfest, kul! :) Inköpt på HM:


Och sen byttes boken (det var förresten på Guldfynd, Anouk ;)) mot den här ramen:

Samt en ram formad som en krona där det står "Prinsen". Så j-la söta är dom :) Tack rara, underbara, gravida, gulfyndsbiträde :)

När jag kom hem lagade vi mat, höstgryta. Det blev varkens plugg eller ngt annat vettigt gjort då Plutt hade så ont i magen. Ingen mer katrinplommon på ett tag tror jag minsann. Men bajsade gjordes det så mamma är nöjd. Jag trodde han hade ont i magen av att han var hård i magen men det verkar vara gaser - märkte vi lite senare. Vaddå? Bajs är väl alltid ett kul samtalsämne?

Nu är han iaf i säng, jag ska äta lite glass, goda goda Knäck Bräck från Sia Glass - ÄLSKA! Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

aaah. Den ramen har vi också:) Tyvärr har den blivit liggandes=/ satan vad snygg klänning! Classy:D

2011-04-12 @ 22:54:09
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Nova

Hehehe, gulfyndsbiträde... ^^



Och åh vilken fin klänning! Hon kommer att bli ett sånt hetpaket att alla kvinnsen tappar hakan! :)

2011-04-13 @ 10:05:14
URL: http://shakeyourcoconuts.blogg.se/
Postat av: Pernilla

MM det var lite trist att ingen pratade menmen jag roade mig ändå =)



Jätte fin klänning, kram.

2011-04-13 @ 13:02:53
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0