Tråk-dag

Ja, så var det iaf hela förmiddagen. Gick här hemma och lullade och lekte med Levi. Han tyckte dock inte att jag var lika kul och surade en massa trots allt mys, lekar och nakenfistid som han annars uppskattar. Han har dessutom lagt till med ovanan att vara vaken mellan 2-4 på nätterna. Han är inte jättesur men han dra i fötterna, gymmar, pratar och har sig - jo han surar när han tappar nappen. Jag kan inte sova igenom detta, Per verkar inte ha ngt problem med det.

Iaf! Det gjordes stora chokladmaränger (inte många kvar av dom) och så puré till Levi (potatis, morot, palsternacka). Sorterade tvätt, städade toan... ja ni hör ju hur kul jag haft det. Vid 14.30 åkte vi hem till Mican och Lion och fikade. Alltid lika trevligt :) Checkade in hennes balkong som hon fyllt med blommor, gröna fingrar hon fått den där lillasyster.


Lion är världens häftigaste med så tuffa leksaker, gissa om Levi var impad av alla lastbilar och sånt


Det var så häftigt att han fick vila en stund


Lion med marängen i högsta hugg


Hur gott var det?


Syster!

Tack för en trevlig eftermiddag :)

När vi kom hem stod maten på borde och kvällen har varit lugn. Planterade gräslöken jag fick av mamma - det är väl det enda vettiga jag hunnit med för Levi ville inte somna förrens 20.30 (tar kanske lite sovmorgon imon, Christel ;)) men då var han så trött att jag bara precis gick in och la honom i sängen. Skönt det iaf. Nu har jag precis sett V - har ni sett det? Spännande. Och Anna där, hon är så sjukt snygg. 

 
Tycker jag iaf.

Och nu börjar Criminal Minds. Hörs! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha okej, då vet jag. Ring när du är vaken! Jag är hemma. Muriel kommer sen på eftermiddagen.

2011-04-28 @ 22:01:16
Postat av: Micca

Tack själva :) fina pågar vi har ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0