Vaccination

UUUuuuuuuuusch! Nu är det snart dags att åka och ta sprutor i lilla Levi-mans ben. Hemskt är det. Han ligger ovetandes och vilar ute i våra sängar nu. Hoppas att han inte får en massa hemska efter effekter bara.

Pers mamma är lite anti vaccination och jag tror det var hon som ställde frågan om jag tänkte vaccinera honom. Detta var ett tag sen. Och jag tyckte det var en konstig fråga. Men jag läste nu i vi föräldrar om folk som inte vaccinerar sina barn. Och det är ju klart att man inte måste, men om Levi hade fått en av sjukdomarna som dom vaccineras mot och fått bestående men eller värre, så hade jag aldrig kunnat förlåta mig själv. Och ja, det är ändå inte så farligt att han får spruta nu, det blir dessto värre ju äldre han blir.


Älg till frukost?

Neh, nu ska jag packa väskan innan han vaknar här. Hörs sen! Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0