Världens bästa...

...sked! Ja, jag tror jag hittat det faktiskt. När vi var hos Anna i förrförra veckan matade hon sin lillprins med en här skeden från Bambino:


Har provat vanliga skedar från bambino innan, och skedar från Nüby och Esska men dom är hårda i plats och denna är mjuk och den är smalare än de andra skedarna så det blir mindre kladd. Den är dessutom inte så djup så att det ligger en massa mat kvar på skeden. Tack Anna! :)

UPDATE: Jag tänkte först skriva att skeden kommer från ESSKA, men sen googlade jag och såg att den skulle komma från BAMBINO - det är nog så att BAMBINO också gör dessa skedar men dom jag har är iaf från ESSKA köpta på Maxi. FYI :)


Kommentarer
Postat av: anna

Varsågod :)

2011-04-20 @ 08:42:17
URL: http://anapanasiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0