Bubbel och vin

I fredags drog rytmikmammorna (det är egentligen en mammagrupp sen tidigare som också gått på rytmiken som jag hoppat på och lärt känna tack vare min fina granne :)) ihop till en kväll med vin och bubbelpoolande.
 










Det bubblades i 3h, såg ut som ett jätterussin när man gick upp ur poolen. Men vi hade jättetrevligt :) Det gick en hel del mer vin än vad som räknats med (iaf från min sida, räknade med 2glas men.. uuh) Första gången jag festat till det sen Levi kom till världen och det är till dagen 9månader sedan. Tack så hemskt mycket för en kul kväll töser!

Grattis Levi på din 9 månadersdag <3
Jag ska tyvärr vara så otrevlig och lämna bort honom till syster en stund som ska passa honom när jag gör den sista delen av rotfyllningen idag. Kul! -.-
Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0