Gäsp!

Åh så sleten jag är idag. Herregud.
Igår var iaf jättetrevlig! Vi gick 1h promenad med grannen på förmiddagen och sen blev det sallad med Maria och Diana innan blingopartyt. Jag förstår mig inte på hur jag ska kunna låna bilden från Blingo men ett par svarta mjukisbyxor med hög mudd i midja och ben. Mudden är i olika färger... oh well, jag tar en bild när den kommer. Trevligt var det iaf!


Bild lånad av Diana

Idag har vi hängt med Christel och Theodor! Vi har varit ute och gått och sen lunchat här hemma följt av tragg och häng :) Det var avslappnat och ett bra avslut på "arbetsveckan". :)








busfrön!

Tack för idag finingar :)

Ikväll ska jag och Per slappa framför tvn. Levi somnade innan 20, helt slut i rutan var vår lilla kille efter bad och en flaska ersättning. Vad händer hos er? Bisous!


Kommentarer
Postat av: moster

Jag var i Simrishamn o hälsade på Sus i hennes husvagn. Vi åkte på tur på Österlen o shoppade i små butiker. Himla mysigt :).

2011-08-20 @ 12:04:40
Postat av: Dajana

åh vad fin han är i den!:D Passar nu;:)

2011-08-22 @ 11:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0