iWalk

Finns det något roligare än att gå!? Eller iaf försöka :) Här kommer min lilla älskling framstapplandes med hjälp av mormor <3


Glad i hågen :D

Idag har vi varit ute och powerwalkat, jag, levi och learningpuppy. Vi gick bara 20 min men fort gick det och svetten rann på en väldigt otränad mamma. Efter det blev det dusch, vila och sen iväg för att hämta upp min mamma och bege oss ut till Engelbrektsboden där vi köpte lite kläder till farmor som var i stort behov av det.
Det blev sen Maxi för kaffet var slut (hugaaah) och sen smoothie-stop hos mamma innan vi begav oss hem.

Dagens middag blev laxsoppa som var sjuuuukt god. I den hade vi: lax (såklart), svamp, paprika, scharlottenlök, purjolök, brocolli och en massa goda kryddor samt grädde. Jättegod var den och definitivt ngt vi kommer göra om igen.



Efter ca 20mins nattning av 1st bebis ska jag nu luta mig tillbaka och göra ingenting en stund tänkte jag. Bisous!


Kommentarer
Postat av: Anouk- En Rookiemammas Vardag

Såg supersmarrig ut!

2011-08-10 @ 08:30:54
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0