Det gick bra

Första dagen på jobbet gick bra! Snabbt som bara den gick det och yr i huvudet av all info ang. nya rutiner och barn och sätt att arbeta på och inplanerade saker att göra m.m m.m. blev jag. Barnen hade tydligen saknat mig :) Jag hade saknat dom och bra arbetskamrater har jag så det här ska jag nog vänja mig vid. Fast jag saknade Levi. Konstigt nog inte så mkt under dagen för då hade vi fullt upp men redan när jag körde till jobbet och så fort jag slutat och satt mig i bilen att köra hem.

När jag kom hem var Levi trött så efter lite mys gick jag och somnade honom. Han sov till lite i 15.00. Runt den tiden kom Christel och Theodor och hälsade på. När dom åkt hem busade jag och Levi när pappa Per lagade mat. Vi målade också! Eller ja, jag försökte få Levi att tycka det var roligt att måla men han var mer intresserad av att kladda runt färgen på tallriken.









Det hela slutade i tårar då Levi tyckte att det var mkt roligare att kladda med färgen överallt förutom på själva canvasen så då fick det vara. Men såhär fint blev resultatet;


Min lilla picasso <3

Han sover gott nu i bingen. Får hoppas det håller i sig inatt. Han är dunderförkyld! Vi blir aldrig av med det här känns det som. Friska en vecka och sen sjuka 2. Det värsta är att två jobbiga sjukor härjar på jobbet med så vi får väl se om vi klarar oss undan det iår. Hoppas hoppas!

Men jag tror minsann att jag ska ta mig ett bad, frösen ända in i själen är jag.


Kommentarer
Postat av: M

Hm, jag har missat att det går sjukdomar, mina ungar brukar vara friska. :) Hoppas ni slipper dem i alla fall, ogilla vab!

2011-12-05 @ 21:03:34
Postat av: Anouk- mamma & livsfilosof

Åh här står ju:D precis samma sak kände jag. fllt upp hela dagen men på vägen hem höll jag på o dö av längtan:D



Superfin tavla!:D

2011-12-06 @ 11:24:15
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0