Julafton -11

Igår var det julafton, om någon missat det. Vår dag såg ut såhär:


Den börjades med paketöppning i sängen. Levi fick en xylofon av oss, den uppskattades massor :)


Sen lektes det med de nya leksakerna han fick på lilljul.


Kl 15 åkte vi till mina föräldrar för att se Kalle och dricka ... gott :)


Såhär fina var våra små julnissar!


Min farfar


Lion visade upp vilken fin helikopter han fick i julklapp på morgonen. Levi var superimponerad! Maybe next year, baby.


Såhär tjusigt hade mamma dukat


Sen drack vi äggtoddy, så himla smarrigt!


Det tyckte mormor med, såhär glad blev hon ;)


Per var duktig och hjälpte till att skära upp både ål och skinka, händig karl det där :)


Och så mkt mat! Nästan så man är mätt fortf.


Mmm... grönkål


Här frossas det.


Vi sjöng julvisor och dom som inte skulle köra -host-, drack en snaps eller två till det.


Julklappar i massor!


Vi fick också besök av tomten. Han kom från finland tydligen... jag tyckte det lät som att han kom från bosnien jag :)










Levi fick dessutom en låda att sitta i, lyckan var gjord :)




Julklappsspelet spelade vi också, Lion var bäst på det! Per tog en present från honom, då utbrister han "Du ska ändå gifta dig med moster!" haha vilket hot!


Den lille killen på bilden här höll sig vaken i 10h i sträck och vägrade somna. Men han hade SÅ roligt, så sova kan vi göra en annan dag :)

Vi hade en supertrevlig jul och önskade att kvällen skulle vara längre :) Tack så hemskt mkt för allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0