Döpt

Idag vart det dop. Stress! Men det gick bra :) Levi var jättesnäll hela tiden, förutom vid presentöppningen (vi öppnade när folk fikade) och då blev mamma Malin stressad när hon såg hur Levi laddade för att skrika till han fick mat så jag vart inte ens med när sista presenten öppnades men det redde Per ut ändå. :)
Levi fick; pengar, en gåstol (som man kan gunga i också om man vänder på benen), tavla, böcker, kläder, en nalle i glas (prydnad då), ett sparkonto, halsband, armband, filt, födelsedagståg och blommor - såklart :)

Tack alla fina för idag, det var jättetrevligt! <3


Pappa Per och Levi

Faddrarna; pers föräldrar och mina föräldrar

Per, jag och Levi

Tårtan

Pers faster (som f.ö berättade att dom hade döpt sitt barn just denna dagen för si och så många år sedan, kul :))med man, samt Pers farmor vid presenter och "hälsningslapparna". Vi la fram papper där man fick skriva en hälsning till Levi, sen ska vi sätta ihop dessa till ett häfte :)

Ah, vi får se om vi får kort från de andra sen, det togs en hel del men vi har inte jättemkt på vår egen kamera. Var lite upptagna :) Bjuder på fler bilder sen. Ska ta och trycka i mig lite spettekaga som blev över och sen ta en dusch. Bisous!


Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

åååh så fin tårta!:D Ja meer bilder:)



häftig gåstolen lät

2011-02-27 @ 22:26:50
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0