Farfar 80år

Grattis till farfar Stickan som fyller 80år idag :)
Vi började dagen med sovmorgon, 9.30 var klockan när Per ringde och väckte oss. 12.30 kom Christel och hämtade oss och vi begav oss till Ida för fika och häng :)


Ida och Levi


Christel och Theo

Ida ska passa Levi nästa vecka då jag ska tenta av en kurs och det är rätt skönt att inte ha med honom då, speciellt eftersom det är muntligt. Han hade tagit 95% av min uppmärksamhet. :) Ida ska passa honom 2h tills mamma slutar jobbet, då ska hon och Micca ta över. Blir lite hattigt.. inte kul så sett men det är verkligen Inte ofta detta händer. Och jag vet ju att han har det bra med dom så det blir bra.

När Per kom hem så stack vi till farmor och farfar för kalas. Dom bjöd på smörgåstårta och fika. Gott. Fikas mkt nuförtiden... eeeheh. Måste lägga ner det (sen). Grattis igen iaf! :)

Min lilla bus unge har förresten börjat bitas i tutten när han äter. Tur att han inte har tänder än! Helt galet ont gör det ändå. Ryckte till idag 2ggr när han gjorde det för det gjorde så ont, han har aldrig gjort det innan men lyckats med det 3ggr idag! Hoppas han inte gör det till en vana. Då får vi nog börja pumpa mer eller ge ersättning >.<

Men nu ska jag ta och slappa vidare med familjen i soffan, funderar skarpt på ett bad efter The Mentalist (<3) slutat, har inte badat sen ett par månader innan Levi kom, men jag fick ju Go av BM förra måndagen. :) Ha en fin kväll! Bisous!


Kommentarer
Postat av: Maria

Bits han så tryck honom mot dig istället för ifrån dig. Sjukt svårt för det gör så oooont men det funkade på min stora tjej :)

2011-02-03 @ 09:43:57
URL: http://marianordstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0